بر اساس ادعای فعالان بازار هرچند در حال حاضر بازار خودرو همچنان راکد است اما ریزش نرخ سکه و ارز  سبب کاهش قیمت خودرو به ویژه خودرو های وارداتی شد. بر این اساس خودروهای وارداتی تا مرز سه میلیون تومان طی روزهای اخیر ارزان شده اند و داخلی‌ها نیز کاهش قیمتی حداکثر یک میلیونی را تجربه کرده اند.

نگاهی به قیمت خودرو های داخلی در هفته ای که سپری شد حکایت از این دارد که پژو ۲۰۶ تیپ ۲ با تثبیت قیمت، 36 میلیون تومان خرید و فروش ‌شد. مدل صندوقدار و اتومات 206 یعنی v9 هم با قیمتی برابر با ۵۲ میلیون تومان به فروش ‌رسید.

همچنین v8 نیز به عنوان مدل صندوقدار، اما دنده معمولی ۲۰۶، از قیمتی برابر با 38 میلیون و 500 هزار تومان برخوردار بود. v20 نیز به عنوان ساده ترین مدل صندوقدار ۲۰۶ معادل 34 میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

گفتنی است رانا 32 میلیون تومان خرید و فروش ‌شد. پراید، مدل 111 در هفته ای که سپری شد 17 میلیون و 300 هزار تومان به فروش رفت و پراید 131 نیز که تغییری در قیمت آن به وجود نیامد، 16 میلیون و 500 هزار تومان خرید و فروش ‌شد. پراید 132 هم 16 میلیون و 300 هزار تومان قیمت داشت.

مگان در هفته ای که گذشت با افت یک میلیونی به 87 میلیون تومان رسید. اتفاقی که برای ماکسیما نیز به وقوع پیوست و این خودرو نیز با افت یک میلیون تومانی قیمت به 115 میلیون تومان رسید.                                         

در ادامه جدول قیمت خودروهای داخلی در هفته ای که گذشت آمده است:

 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 664
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 1206
بازدید ماه : 13393
بازدید کل : 463107
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2